Як авіакомпанії змінюють правила пасажирських перевезень

   В той час, як весь світ повільно оговтується від пандемії короновірусу COVID-19, авіаційна галузь вже впроваджує профілактичні заходи з метою створення безпечних умов для подорожей. Кілька великих авіакомпаній вже почали вимагати, щоб пасажири мали захисну маску на рейсах, з метою обмежити поширення вірусів.

   Протягом цього тижня багато великих авіакомпаній, які працюють в США (Delta, American Airlines, United) вводять нові правила в галузі охорони здоров'я та безпеки пасажирів і членів екіпажу.

  Що ж до інших авіаперевізників по всьому світу, то вони також впроваджують обов'язкову наявність захисної маски для відновлення польотів, адже авіакомпанії сподіваються поступово відновити авіаперельоти, починаючи з цього місяця.

   Але також є деякі авіакомпанії, які не змушують пасажирів носити маски для обличчя. До таких відноситься авіакомпанія Qantas, адже зазначений авіаперевізника повідомляє, що в Австралії немає вимог носити захистні маски на законодавчому рівні. 

   Коли мова заходить про глобальну політику, якої повинні дотримуватися авіакомпанії, існує ряд органів, які можуть запропонувати рекомендації, включаючи Міжнародну асоціацію повітряного транспорту (ІАТА).

  Окрім захисних масок для пасажирів та персоналу, деякі авіакомпанії додатково вводять цілий ряд заходів безпеки, щоб допомогти запобігти поширенню коронавіруса (дезінфекція зон інтенсивного використання, зменшення кількості пасажирів на кожному рейсі, пасажирам також рекомендується упакувати свою їжу та напої і т. д). Поки, що невідомо чи будуть це тимчасові заходи або більш довгострокові.


Коментарі