Чи повернуть кошти пасажирам за невикористані квитки на поїзд?

У зв’язку з складною епідеміологічною ситуацією, яка зумовлена поширенням короновірусу COVID-19, було заблоковано роботу всього пасажирського транспорту в Україні, зокрема і залізничного. Таким чином пасажирам, які завчасно придбали квитки на поїзд, не вдалося скористатися послугою перевезення, тому досить актуальним є питання повернення витрачених коштів. 

Так як карантинні заходи на території України подовжені до 24 квітня 2020 року, то кількість пасажирів, які не зможуть скористатися поїздом збільшиться. 

В повідомленні розміщеному на офіційному веб-сайті "Укрзалізниці" зазначено що підприємство вживає всіх можливих зусиль для забезпечення повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Додатково зазначено, що вартість квитків на всі скасовані через введення карантину рейси відшкодовується в повному обсязі — без стягнення додаткових зборів.

Якщо квитки були придбані через інтернет, то кошти мають повертатися через онлайн-сервіси (зараховуються на карту протягом 30 календарних днів). У випадку повернення коштів з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем.

У випадку придбання квитків у касах, для зручності їх повернення, та з метою уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований. Якщо в касі відсутня достатня кількість готівки, пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Адміністрація підприємства повідомляє, що через велику завантаженість дзвінками телефонна лінія контактного центру може погано функціонувати, відтак для оперативного інформування пасажирів постійно оновлюється сайт, сторінка у Facebook та Telegram-канал @UkrzalInfo.
Зображення з офіційного веб-сайту www.uz.gov.ua 

Коментарі