Проблеми з поверненням грошей за відмінені рейси для пасажирів авіакомпанії SkyUp тепер відсутні

28 вересня 2020 року авіакомпанія SkyUp анонсувала впровадження нового інструменту з метою покращення обслуговування пасажирів, яким було скасовано рейс з тих чи інших причин. 

За інформацією з офіційного веб-сайту авіаперевізника www.skyup.aero цей інструмент має назву "Баланс пасажира"

Баланс пасажира – це абсолютно новий інструмент, який можна знайти в особистому кабінеті на сайті SkyUp. 

Зазначений інструмент дозволить пасажирам авіакомпанії SkyUp отримувати промокоди на знижки, подарунки та акційні бонуси, а також повернені гроші за скасовані рейси відразу на свій власний баланс. 

Кошти, які підлягають поверненню, можна буде також вивести на банківську картку пасажира.

З детальною інформацією можна ознайомитись на сайті www.skyup.aero

Коментарі